Picors, al·lèrgia i estrès: solució natural amb König – Aneguetes a l'Aire

Entrevistas
Eduardo Freitas torna a Aneguetes a l'Aire amb Maria José Guerrero, i això ja és garantia d'aprenentatge útil i pròxim. Veterinari, assessor tècnic en Laboratoris König i una d'aquestes persones que no sols sap, sinó que ho transmet amb passió.

En aquesta nova xerrada amb ell ens centrem en alguna cosa que cada vegada preocupa més els tutors de gossos i gats: les picors, les al·lèrgies, l'estrès i tot el que pot fer que les nostres mascotes no se sentin bé en la seva pròpia pell.
La primavera sol ser l'estació en la qual més es disparen els problemes cutanis. I no sols pel pol·len o les puces, sinó perquè molts animals tenen una barrera cutània afeblida que no pot defensar-se com deuria. Eduardo ens va parlar de Nutriderm® Càpsules, un producte que ell recomana tant per a tractar com per a prevenir. El que em va agradar especialment és que no és un medicament, sinó un complement natural a base d'omega 3, 6 i 9 que millora la qualitat de la pell des de dins. Si la cèl·lula està forta, la pell es protegeix millor. Així de senzill.

I per a animals més petits, com a gats o gossets mini, està la versió en gotes. Eduardo va explicar que porten oli de krill i grosella negra i que són súper fàcils d'administrar. Em va semblar ideal per a aquests casos en els quals costa donar-los càpsules.

Després passem al tema de l'estrès. Perquè sí, hi ha molts gossos que no ho passen res bé quan viatgen, van al veterinari o simplement es queden solos a casa. Aquí vaig descobrir Serenex® TRIP, un esprai que s'aplica abans del viatge o del trasllat i que ajuda a calmar. I el millor: no és sedant ni canvia la seva personalitat, simplement els relaxa. Per a casos més continuats, com l'ansietat per separació o gossos més nerviosos, Eduardo recomana Serenex® Calm, amb ingredients naturals que no generen dependència.

Aprofitem per a preguntar-li per aquests comportaments que ens desesperen: pipís on no deuen, gratat de mobles, gossos que es pugen al sofà… I aquí va entrar en joc Dissuade®, un esprai educatiu que no fa mala olor per a nosaltres però que a ells els fa evitar aquest lloc. També hi ha una versió més intensa per als casos més rebels, amb un ingredient anomenat Birtax® que reforça el seu efecte.

Abans de tancar, li preguntem pels animals majors, especialment aquells amb problemes renals. Eduardo ens va presentar Renum® Plus, que ajuda a protegir els ronyons i millorar la qualitat de vida sense necessitat de medicaments agressius. Es pot donar en pastilla, en gotes o fins i tot en xarop, depenent del cas.

Ens quedem amb una frase seva que resumeix tota l'entrevista: “La prevenció i el benestar emocional són igual d'importants que qualsevol tractament.”

Gràcies a Eduardo, per ensenyar-nos a cuidar millor dels qui no poden parlar, però sí que sentir. I a tu que ens llegeixes, si el teu gos o gat sofreix picors, es mostra inquiet o simplement vols millorar la seva qualitat de vida, no et perdis l'entrevista completa en el nostre canal de YouTube.

Perquè voler-los també és entendre'ls.
I aquí, en Aneguetes a l'Aire, continuem aprenent junts.

 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat
... ...
Registrar-se





... ...